Features horeca

Planning & Taken

Rooster

Stel shifts samen, laat medewerkers beschikbaarheden doorgeven en rooster in. Met handigheden zoals het automatisch invullen o.b.v. vorige week, het in het rooster kunnen aanmelden dat je beschikbaar bent, ruilverzoeken en meer.

Urenregistratie

Medewerkers kunnen via een QR-code in- en uitklokken en weten dus precies hoeveel uren ze hebben gemaakt. En jij uiteraard ook. Loonadministratie wordt zo een stuk makkelijker.

Takenlijsten

Handige takenlijsten die je kunt opstellen per medewerker of functie-groep. Inclusief temperatuurmetingen voor HACCP. Alles wordt gelogd, zodat je ook wettelijk aan de eisen voldoet.

Medewerkerskaart

Geen apart duur systeem meer voor je HR-management. Robuust biedt je de tooling die je nodig hebt. Voer per medewerker bv. hun skills in, beoordeel ze eens per half jaar en bewaar alle relevante documenten op één plek.

Vakantie, ziekte en plus/min

De medewerkerskaar bevat nog meer handigheden, zoals overzichten van opgenomen vakantie- en ziektedagen in vergelijking tot de contractueel verplichte dagen. En op basis daarvan een overzicht van de plu/min-uren van een medewerker.